S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

Otázky a odpovede
Odpovede k častým otázkam

1. Prečo u nás nakupovať?
- možnosť zvoliť si platbu dobierkou a nakupovať aj bez registrácie
- výhodu vrátiť tovar bez udania dôvodu alebo vymeniť za inú veľkosť
- istotu, že nakupuješ od slovenskej firmy a certifikovaného e-shopu

2. Posielate tovar aj do Českej republiky?
Áno, ale len prostredníctvom služby Zásielkovňa

3. Kto mi zásielku doručí?
Zásielku Vám doručí na akúkoľvek adresu v rámci SR kuriérska spoločnosť DPD alebo si ju môžete vyzdvihnúť na výdajnom mieste cez Zásielkovňu.

4. Kedy mi bude doručený tovar?
Všetok prezentovaný tovar, ktorý je skladom bude expedovaný v pracovné dni najneskôr do 48 hodín od prijatia objednávky. Zásielka má byť doručená nasledujúci deň po odoslaní. (Napríklad, ak som objednávku uskutočnila v pondelok, tak doručenie môžem očakávať najneskôr vo štvrtok.)
Pokiaľ by nastala situácia, že objednaný tovar nie je skladom, bude Vás kontaktovať náš obchodník.

5. Potrebujem tovar skôr ako uvádzate. Môžem expedíciu urýchliť?
V rámci našich možností Vám radi vyjdeme v ústrety. Môžeme objednávku odoslať ešte v deň jej prijatia, pokiaľ ešte neboli expedované objednávky plánované na daný deň. Vaše prianie nám oznámte telefonicky alebo ho vpíšte do poznámky v košíku objednávky - pod fakturačné údaje. Ak by urýchlené dodanie napriek našej snahe nebolo možné, bude Vás kontaktovať náš obchodník. 

6. Potrebujem, aby mi kuriér priniesol objednávku po 15:00 hod.
Čas dodania je závislí od trasy Vášho kuriéra, nie je v našej moci ho ovplyvniť. Zásielky sú štandardne doručované v čase od 07:00 do 17:00 hod., kuriér Vás bude vopred kontaktovať na uvedené tel. číslo. Odporúčame, pokiaľ ste väčšinu tohto času v práci, vypíšte dodaciu adresu do práce. V prípade, ak by Vám stanovený termín dodania alebo čas nevyhovoval, máte možnosť ho priamo u kuriéra alebo cez infolinku DPD (18 373) bezplatne zmeniť. Infolinka DPD je dostupná v pracovné dni od 08:00 - 16:00 hod., pri zmene alebo akýchkoľvek informácii ohľadom Vašej zásielky je potrebné vedieť jej číslo. Toto číslo Vám bolo zaslané e-mailom v deň odoslania Vašej objednávky.

7. Kuriér mi prinesie zásielku priamo domov?
Kuriéri nie sú povinní vynášať zásielky priamo domov, ale len po prvé zabezpečené dvere - pred vchod paneláku, pred bránu domu.. Preto prosíme, buďte pripravený Vašu zásielku vyzdvihnúť.

8. Potrebujem, aby mi bol tovar doručený po 5-tich dňoch.
Ak si prajete objednávku odoslať neskôr, pripíšte Vaše prianie do poznámky pod fakturačné údaje. Pokiaľ by to z našej strany z nejakého dôvodu nebolo možné, bude Vás obratom kontaktovať náš obchodník.

9. Zvolil/a som spôsob dopravy cez Zásielkovňu, ale zásielka mi stále nebola doručená.
V deň expedovania Vám bol zaslaný informačný e-mail s číslom zásielky a link k sledovaniu jej pohybu. V prípade potreby nás kontaktujte

10. Je možný aj osobný odber?
Oblecenieprepsa.sk je len internetový obchod, preto Vám tovar radi doručíme prostredníctvom kuriéra DPD alebo si ju môžete vyzdvihnúť na výdajnom mieste cez Zásielkovňu.


11. Aká je cena dopravy?
Cena prepravy je závislá od ceny objednávky:
- SR: 3,30 eur
- ČR: 4,50 eur

13. Ako zaplatím?

V košíku objednávky máte možnosť vybrať si z týchto spôsobov platby:

1. Dobierka: tovar hradíte pri prevzatí, či už kuriérovi alebo na pošte. Poplatok: 1,00 eur

2. Platba online kartou: tovar hradíte ihneď pomocou platobnej karty VISA, VISA Electron, MasterCard alebo Maestro. Poplatok: 0,00 eur



14. Máte tento model aj v inej farbe, prípadne veľkosti?
Všetky momentálne dostupné farby a veľkosti sú prezentované v internetovom obchode www.oblecenieprepsa.sk
Pokiaľ však hľadáte niečo špeciálne alebo prezentovaný produkt v inej veľkosti či farbe, prosíme, pošlite nám krátky e-mail. Produkt s Vašimi požiadavkami skúsime preveriť u našich dodávateľov. Následne Vás budeme informovať o dostupnosti, cene..

15. Psíka som pomeral/a, no aj tak váham nad veľkosťou oblečenia.
Vybrať správnu veľkosť je dôležité. Všetky uvedené rozmery sú rozmery oblečenia / topánok, nie sú to rozmery aké má mať Váš psík. Preto odporúčame, aby ste pri váhaní zvolili väčšiu veľkosť. Pri meraní nezabúdajme, že najdôležitejší rozmer je hrudník. Napr. mikiny sú veľmi často strihovo tak, že ich psíkovia nemajú až po chvostík, ale niečo málo nad ním. Uvedené rozmery v popise produktu oblečenia môžu vykazovať rozdiel +/- 2 cm, pri topánkach +/- 0,5 cm

16. Páčia sa mi dva produkty, ale rozmery pri rovnakej veľkosti neuvádzate rovnaké - je to chyba?
Nie, predávame produkty od viacerých výrobcov. Jeden výrobca môže vyrobiť produkt s rovnakými rozmermi ako druhý, ale prvý označí štítok na oblečení ako XS a druhý ako S.
Vždy sa riaďte podľa rozmerov v názve konkrétneho produktu.

17. Objednávka mi bola doručená, no môjmu psíkovi oblečenie nesedí.
Informujte nás prosím e-mailom alebo telefonicky na čísle: 0948 536 586, produkt Vám bezplatne vymeníme za inú veľkosť. Prosíme, informujte nás čím skôr, radi Vám vyjdeme v ústrety - je však potrebné vrátiť nepoužitý, nepoškodený produkt v pôvodnom balení (bez chĺpkov).
Zásielku môžete poslať cez akúkoľvek poštu na adresu: SOLOMOON s.r.o., Lipový rad 11, Tvrdošovce 94110. Odporúčame zásielku poslať doporučene (s podacím lístkom), aby ste mali doklad o odoslaní pre prípad, ak by pošta zásielku stratila. Pri výmene veľkosti si ponechávate všetky darčeky, ktoré Vám boli zaslané spolu s objednávkou, zasielate len produkt/y na výmenu.

18. Môžem vrátiť oblečenie / topánky / pelech?
Prosíme, informujte nás vopred e-mailom alebo telefonicky na čísle: 0948 536 586.
Pokiaľ sa Vám produkt z akéhokoľvek dôvodu nepáči, zašlite ho na akejkoľvek pošte späť, najneskôr však do 14 dní od jeho doručenia na adresu: SOLOMOON s.r.o., Lipový rad 11, Tvrdošovce 94110. Je potrebné vrátiť nepoužitý, nepoškodený produkt v pôvodnom balení (bez chĺpkov). Odporúčame zásielku poslať doporučene (s podacím lístkom), aby ste mali doklad o odoslaní pre prípad ak by pošta zásielku stratila. Pri vrátení posielate poštou vypísaný formulár, faktúru (pozri obchodné podmienky) a aj všetky darčeky, ktoré Vám boli zaslané spolu s objednávkou. Pokiaľ darčeky obsahom vrátenej zásielky nebudú, bude ponížená cena pre vrátenie sumou 3 eur / za každý darček.


YzdiZTQ