S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

Certifikát

 

 

 

Podporili sme: DogDays

(Bratislava 28. - 29.05.16)



Otázky a odpovede
Odpovede k častým otázkam

1. Prečo u nás nakupovať?
- darček navyše ku každej objednávke
- všetok tovar je dostupný skladom
- rýchlosť odoslania do 48 hod. (kuriérom DPD alebo 1. triedou slovenskej pošty)
- možnosť zvoliť si aj platbu dobierkou a nakupovať aj bez registrácie
- poštovné grátis pri objednávke nad 30 eur
- výhodu vrátiť tovar bez udania dôvodu alebo vymeniť za inú veľkosť
- istotu, že nakupuješ od slovenskej firmy a certifikovaného e-shopu

2. Posielate tovar aj do Českej republiky?
Áno, objednávku však expedujeme výlučne poštou. Všetko ostatné platí tak ako pre zákazníkov SR.

3. Kto mi zásielku doručí?
Zásielku Vám môže na akúkoľvek adresu v rámci SR doručiť kuriérska spoločnosť DPD alebo si ju vyzdvihnete na pošte, pokiaľ Vám ju poštár neprinesie (dostanete len oznámenie o uložení zásielky do schránky). Pošta doručuje zásielky domov podľa vlastných kritérií - veľkosť, hmotnosť zásielky a kapacita poštárskej tašky. Zásielky expedované poštou sú posielané 1. triedou.

4. Kedy mi bude doručený tovar?
Všetok prezentovaný tovar je skladom a expedovaný v pracovné dni najneskôr do 48 hodín od prijatia objednávky. Zásielka má byť doručená nasledujúci deň po odoslaní. (Napríklad, ak som objednávku uskutočnila v pondelok, tak doručenie môžem očakávať najneskôr vo štvrtok.)
Pokiaľ by nastala situácia, že objednaný tovar nie je skladom, bude Vás kontaktovať náš obchodník.

5. Potrebujem tovar skôr ako uvádzate. Môžem expedíciu urýchliť?
V rámci našich možností Vám radi vyjdeme v ústrety. Môžeme objednávku odoslať ešte v deň jej prijatia, pokiaľ ešte neboli expedované objednávky plánované na daný deň. Vaše prianie nám oznámte telefonicky alebo ho vpíšte do poznámky v košíku objednávky - pod fakturačné údaje. Ak by urýchlené dodanie napriek našej snahe nebolo možné, bude Vás kontaktovať náš obchodník.  Kuriérska spoločnosť DPD ponúka do vybraných miest aj službu - sobotné doručenie. V prípade záujmu je podmienkou prijatie Vašej objednávky najneskôr v piatok do 12:00 hod. Táto služba je spoplatnená navyše sumou 3,00 eur a bude dodatočne pripísaná k poštovnému. V prípade záujmu o sobotné doručenie je potrebné vpísať požiadavku do poznámky v košíku objednávky. Zoznam vybraných miest nájdete tu: zoznam_miest_DPD.pdf

6. Potrebujem, aby mi kuriér priniesol objednávku po 15:00 hod.
Čas dodania je závislí od trasy Vášho kuriéra, nie je v našej moci ho ovplyvniť. Zásielky sú štandardne doručované v čase od 07:00 do 17:00 hod., kuriér Vás bude vopred kontaktovať na uvedené tel. číslo. Odporúčame, pokiaľ ste väčšinu tohto času v práci, vypíšte dodaciu adresu do práce. V prípade, ak by Vám stanovený termín dodania alebo čas nevyhovoval, máte možnosť ho priamo u kuriéra alebo cez infolinku DPD (18 373) bezplatne zmeniť. Infolinka DPD je dostupná v pracovné dni od 08:00 - 16:00 hod., pri zmene alebo akýchkoľvek informácii ohľadom Vašej zásielky je potrebné vedieť jej číslo. Toto číslo Vám bolo zaslané e-mailom v deň odoslania Vašej objednávky.

7. Kuriér mi prinesie zásielku priamo domov?
Kuriéri nie sú povinní vynášať zásielky priamo domov, ale len po prvé zabezpečené dvere - pred vchod paneláku, pred bránu domu.. Preto prosíme, buďte pripravený Vašu zásielku vyzdvihnúť.

8. Potrebujem, aby mi bol tovar doručený po 5-tich dňoch.
Ak si prajete objednávku odoslať neskôr, pripíšte Vaše prianie do poznámky pod fakturačné údaje. Pokiaľ by to z našej strany z nejakého dôvodu nebolo možné, bude Vás obratom kontaktovať náš obchodník.

9. Zvolil/a som spôsob platby poštou, ale zásielka mi stále nebola doručená.
V deň expedovania Vám bol zaslaný informačný e-mail s číslom zásielky a link k sledovaniu jej pohybu. Bezplatná infolinka pošty: 0800 122 413.

10. Je možný aj osobný odber?
Oblecenieprepsa.sk je len internetový obchod, preto Vám tovar radi doručíme prostredníctvom 1. triedy slovenskej pošty alebo kuriérom DPD.

11. Pošta versus DPD
Výhody DPD
- kuriér prinesie zásielku pred dom, nemusíte chodiť na poštu
- pri dobierke môžete u kuriéra platiť i platobnou kartou, nemusíte mať pripravenú hotovosť
- pri prípadnej reklamácii, kuriér príde ku Vám, nemusíte chodiť so zásielkou na poštu
- adresu si môžete zvoliť i do práce, nemusíte čakať doma
- možnosť u kuriéra alebo cez infolinku zmeniť bezplatne termín doručenia
- možnosť prísť pre zásielku osobne na najbližšie depo DPD
- možnosť informovať sa cez infolinku (18 373) na približný čas doručenia. Operátorke nadiktujete číslo zásielky, ktoré sme Vám e-mailom poslali, následne Vám bude poskytnuté tel. číslo na Vášho kuriéra.
Nevýhody DPD
- nie je možné zvoliť si presný čas doručenia. Doručenie na Vami zadanú adresu závisí od trasy kuriéra. Kuriéri štandardne doručujú zásielky v čase od 08:00 do 17:00 hod.
- kuriér nie je povinný vynášať zásielku na poschodie. Záleží od okolností a ochoty kuriéra (napr. ste sama s malým dieťaťom, zlomená noha, zlý zdravotný stav a pod.)
Výhody Pošty
- prídete si pre zásielku kedy Vám bude vyhovovať, úložná doba je 14 kalendárnych dní.
Nevýhody Pošty
- vo väčšine prípadov musíte ísť pre zásielku na poštu
- pri dobierke nie je možné platiť platobnou kartou - len v hotovosti

12. Aká je cena dopravy?
Cena prepravy je závislá od ceny objednávky:
- objednávka do 30 eur prostredníctvom 1. triedy slovenskej pošty alebo kuriérskou spoločnosťou DPD: 4 eur
- objednávka nad 30 eur prostredníctvom 1. triedy slovenskej pošty alebo kuriérskou spoločnosťou DPD: 0 eur

13. Ako zaplatím?

V košíku objednávky máte možnosť vybrať si z týchto spôsobov platby:

1. Dobierka: tovar hradíte pri prevzatí, či už kuriérovi alebo na pošte. Poplatok: 1,00 eur

2. Platba online kartou: tovar hradíte ihneď pomocou platobnej karty VISA, VISA Electron, MasterCard alebo Maestro. Poplatok: 0,00 eur



15. Máte tento model aj v inej farbe, prípadne veľkosti?
Všetky momentálne dostupné farby a veľkosti sú prezentované v internetovom obchode www.oblecenieprepsa.sk
Pokiaľ však hľadáte niečo špeciálne alebo prezentovaný produkt v inej veľkosti či farbe, prosíme, pošlite nám krátky e-mail. Produkt s Vašimi požiadavkami skúsime preveriť u našich dodávateľov. Následne Vás budeme informovať o dostupnosti, cene..

16. Psíka som pomeral/a, no aj tak váham nad veľkosťou oblečenia.
Vybrať správnu veľkosť je dôležité. Všetky uvedené rozmery sú rozmery oblečenia / topánok, nie sú to rozmery aké má mať Váš psík. Preto odporúčame, aby ste pri váhaní zvolili väčšiu veľkosť. Pri meraní nezabúdajme, že najdôležitejší rozmer je hrudník. Napr. mikiny sú veľmi často strihovo tak, že ich psíkovia nemajú až po chvostík, ale niečo málo nad ním. Uvedené rozmery v popise produktu oblečenia môžu vykazovať rozdiel +/- 2 cm, pri topánkach +/- 0,5 cm

17. Páčia sa mi dva produkty, ale rozmery pri rovnakej veľkosti neuvádzate rovnaké - je to chyba?
Nie, predávame produkty od viacerých výrobcov. Jeden výrobca môže vyrobiť produkt s rovnakými rozmermi ako druhý, ale prvý označí štítok na oblečení ako XS a druhý ako S.
Vždy sa riaďte podľa rozmerov v názve konkrétneho produktu.

18. Objednávka mi bola doručená, no môjmu psíkovi oblečenie nesedí.
Informujte nás prosím e-mailom alebo telefonicky na čísle: 0948 536 586, produkt Vám bezplatne vymeníme za inú veľkosť. Prosíme, informujte nás čím skôr, radi Vám vyjdeme v ústrety - je však potrebné vrátiť nepoužitý, nepoškodený produkt v pôvodnom balení (bez chĺpkov).
Zásielku môžete poslať cez akúkoľvek poštu na adresu: PROMOTEUS s.r.o., Zvolenská 19, Nitra 94911. Odporúčame zásielku poslať doporučene (s podacím lístkom), aby ste mali doklad o odoslaní pre prípad, ak by pošta zásielku stratila. Pri výmene veľkosti si ponechávate všetky darčeky, ktoré Vám boli zaslané spolu s objednávkou, zasielate len produkt/y na výmenu.

19. Môžem vrátiť oblečenie / topánky / pelech?
Prosíme, informujte nás vopred e-mailom alebo telefonicky na čísle: 0948 536 586.
Pokiaľ sa Vám produkt z akéhokoľvek dôvodu nepáči, zašlite ho na akejkoľvek pošte späť, najneskôr však do 14 dní od jeho doručenia na adresu: PROMOTEUS s.r.o., Zvolenská 19, Nitra 94911. Je potrebné vrátiť nepoužitý, nepoškodený produkt v pôvodnom balení (bez chĺpkov). Odporúčame zásielku poslať doporučene (s podacím lístkom), aby ste mali doklad o odoslaní pre prípad ak by pošta zásielku stratila. Pri vrátení posielate poštou vypísaný formulár, faktúru (pozri obchodné podmienky) a aj všetky darčeky, ktoré Vám boli zaslané spolu s objednávkou. Pokiaľ darčeky obsahom vrátenej zásielky nebudú, bude ponížená cena pre vrátenie sumou 3 eur / za každý darček.

20. Aký darček dostanem?
Darčeky si môžete vybrať podľa ceny Vašej objednávky a vlastného výberu. Tejto téme sme venovali sekciu "Darček k objednávke".
V prípade momentálnej nedostupnosti Vami požadovaného darčeka bude zaslaný iný z rovnakej sekcie. Zároveň Vás bude o tom informovať náš obchodník.


OGY0Y2U